A fost candva si tot mai este
                                    de Cerbu Andreea Gabriela
                                    (pentru mamica mea si fratele meu de ziua lor)

A fost odată ca niciodată,
O mandra mama, un falnic tată
Ce se iubeau nespus de mult
Și o dorință au avut.

Sa le dea Domnul Dumnezeu
Un fecior chipeș si zvelt
Și se rugau mereu, mereu
Sa fie ager și deștept.

Și nu trecu mult timp de-atunci
Căci mandra noastră mama sfanta
Si-a văzut fiul printre prunci
Chiar la sărbătoarea de naștere avută.

Da, sarbatorea ziua ei de naștere
Și Dumnezeu așa a vrut sa fie
Sa primească un cadou, o amintire
Și chiar în acea azi, fiul la piept sa si-l tie'.



Dar a fost cândva demult
Și multe  s-au mai întâmplat
Pe mine, mamica m-a născut,
Într-o geroasa zi de iernat.

Eroii noștri de la inceput
Sunt cei ce-i numim părinti
Ei fac onoare acestui cuvant
Și sunt frumoși ca niște printi.

Dragă mama, iată timpul, a trecut
Și am ajuns din nou acea zi minunată
Când și tu și fratele meu s-a nascut
Sa petrecem dar, o data și înc-o data.

Sănătate, bucurie, liniștite lăuntrică
Va urez la amândoi, totul la pachet .
La mulți ani fratioare, scumpa mea mămică,
Dragoste și pace prinse -ntr-un buchet!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul