Buna ziua,

Sa va spun cate ceva despre persoana mea.Iubesc ceea ce sunt, imi doresc sa fiu mai mult, sa ma descopar in fiecare zi si sa ma dezvolt!
Scriu cand simt si ce simt.
Scriu din suflet si pentru suflet, dar imi doresc sa scriu despre orice si sa am provocari mereu.
Imi place sa inventez povestiri pentru copii si pe toate agendele si foile din biroul meu am scrise versuri nenumarate.
De ceva timp scriu si la cerere.Am compus serbari scolare, poezii scurte pentru copii pe diverse teme.
Imi place sa fiu originala si creativa.
Citesc foarte mult si dupa ceva timp, simt ca am inspiratie, de aceea port mereu cu mine un carnetel si un pix, iar la capatul patului sta intotdeauna agenda mea vesela si colorata care "imi face zilnic cu ochiul".
Sunt fericita in preajma copiilor.Din acest motiv am ales sa lucrez cu ei, din 2006 am inceput sa profesez ca educatoare, dar mi-am dorit sa incerc domeniul vanzarilor si pentru o perioada m-am angajat ca agent vanzari, apoi consultant financiar bancar, dupa care am invatat sa fiu operator schimb valutar.
Am devenit mamica in anul 2010 si am decis sa ma intorc in invatamant.De atunci, ma simt implinita, atat pe plan professional cat si cel personal.
In 2014 a venit pe lume a doua noastra fetita si odata cu deschiderea anului școlar,in 2017,
pe când porțile școlilor și ale grădinițelor se deschideau,s-a născut cea de-a treia noastră fetiță!
Tot ce este in jurul meu ma inspira.Iubesc frumosul, arta si lucrurile simple care aduc bucurii.
Daca ar fi sa ii intrebati pe cei care ma cunosc si cu care imi petrec timpul liber cum ma caracterizeaza ar spune astfel:"Gabriela este persoana care empatizeaza cu emotiile noastre si ne ajuta sa le exprimam!"
Eu as adauga ca sunt acea persoana careia ii place sa asculte, sa dea sfaturi, sa uimeasca, sa surprinda, sa ajute, sa fie acolo cand cineva are nevoie de ea.
Ma adaptez foarte usor in orice situatie si orice greutate care apare devine o provocare pentru mine, astfel ajung la concluzia ca imposibilul nu exista.
Experienta mea s-a nascut din dorinta de a scrie.Am invatat sa fiu azi mai buna decat ieri si maine mai buna decat azi.
Nu ma consider visatoare, doar am aspiratii si orice imi propun, devine realitate.
M-am descris asa cum sunt si astfel m-am descoperit prin scris, fie ca pur si simplu notam pe foi ce simteam,fie prin "constructia"acelor email-uri prin care instiintam parintii copiilor de la grupa despre activitatile propuse saptamanal.
Cerbu Andreea Gabriela se numeste acest buchet mare de creativitate.
Iasi-ul, municipiul in care locuiesc mi-a adus linistea sufletului de care aveam nevoie ca sa fiu eu si sa denumesc tot ce notez zilnic prin cuvinte simple : "Sentimente scrise!"


Cu respect,
Cerbu Andreea Gabriela
0771675217

cerbugabriella@yahoo.com

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul