Fotografia postată de Cerbu Andreea Gabriela.


De trei luni de zile, incerc sa mă adaptez la noua viață,sunt preocupată cum sa devin o mamă mai buna pentru fete și nimic nu mă scoate din ale mele.Stirile pe care le ascult zilnic,m-au enervat la culme și iată că mi-am îndreptat puțin atenția spre ele,din păcate puțin cam mult și Slavă Domnului că beneficiez de atenție distributivă,că altfel pierdeam joaca de azi cu moațele și povestea de seară.Acum,înainte de nani,in loc sa mă gândesc ce fac mâine,ca de obicei,îmi fuge gândul la ce se întâmplă în țara noastră.
Întotdeauna am căutat să simplific lucrurile și astfel am ajuns la următoarea concluzie.
Un copil de grădiniță,cred,ba nu cred,sunt sigură de asta,ar ști mult mai bine sa respecte regulile și principiile de viață,ba mai mult,le-ar și apăra.M-am întrebat de ce și tot eu mi-am răspuns! Copilul crede in ele, luptă să fie totul corect și "gândește"cu inima!Face după cum simte!Știu că veți râde și veți spune,e un copil,ar da greș.Da,ar greși,dar el mereu își va recunoaște greșeala și se va simți vinovat de ce a făcut,chiar va accepta și va înțelege că fiecare faptă,fie ea rea sau buna, atrage după sine anumite consecințe!V-ați întrebat vreodată de ce?Pentru că,in primul rând,are sufletul curat și în al doilea rând,are in fața lui modele demne de urmat și cadre didactice ce-și iubesc profesia și știu să îi învețe să fie oameni!E drept că nu toți au acest noroc,dar macar persoanele cu bun simt,cu principii de viață,care nu și-au pierdut moralitatea și dragostea de țară și iubesc copiii,repet,macar acele persoane să găsească împreună o soluție sa ii trezească la realitate pe acești"domni" politicieni care nu fac decât să ne răstoarne cei 7 ani de acasă!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul