Festin românesc
-versuri Gabriela Cerbu-

Mi-am pus
În  gând
Să pregătesc
La masa
De anul nou
Un festin
Românesc
Cu toate
Pe un platou.
Și scriu pe lista
Să nu uit
Ce am de cumpărat
Apoi fug la piața
Și ma-nvart
La magazine
Prin oraș.
Cumpăr ouă
Lapte,carne
Paine și legume.
Ajung acasă
Pun șorțul
Și încep
Să le sortez...
Carne în stânga
Lapte in dreapta
Și legume la mijloc
Scot 2 ouă
Chiar degrabă
Să le bat acum pe loc.
Că mă prinse
Foamea tare
De atata umblatura
Și fiindcă
Nu am răbdare
Bag subit
Ceva in gura.
Și tai ceapa
O călesc
Pun ouăle
Bătute spumă
Fac omleta
Și mananc
Vai ce bine
E acuma!
Apoi hai la treaba
Rev-ul bate
În poarta
Și nu uita
Că masa
Trebuie să fie
Mereu imbelsugata.
Însă din adâncuri
Un căscat apare
Și zic,mai Gabito
Haide la culcare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul