O fetita carliontata,
Frumoasa si talentata,
Putin timida uneori,
Ce canta de-ti da fiori
Si danseaza in ritmul ei,
Tot ce-nvata cu temei.
Este prima-n tot ce face,
Fiindca face tot ce-I place.
Are premii si medalii
Si pe unde ea se duce,
Pe masura ce trec anii,
Lasa o amintire dulce.
Meritul e tot al ei,
Insa doamna invatatoare
Cu 25 de scolarei,
A indrumat-o iubitoare.
Doamna noastra Viorica,
Cu noi toti ea se mandreste,
La concursuri, inscrie clasa
Si multe premii primeste.
Aici in scoala am invatat
Sa-mbratisam ce e frumos,
Prin proiecte am aratat
Cum sa crestem sanatos.
Cu totii am participat,
Comper, Euclid, Erasmus
Si impreuna am organizat,
Dupa cum tocmai v-am spus.
Dar acea fetita mica,
De care vorbeam la inceput,
Se opreste in loc o clipa
Si priveste in trecut.
Era mica si sfioasa,
Cand la scoala s-a inscris,
Dar a ajuns intr-o clasa,
Unde sufletul i s-a deschis.
Pentru ca asa i-a fost dat,
SA-nvete intr-o scoala cu renume,
Unde orice elev talentat,
Aduce premii din lume.
Caci si-n Marea Britanie au fost,
Unii dintre ai mei colegi de scoala
Si-am inteles ca are rost
Sa inveti sis a fii profesoara.
Dar cum spuneam si mai-nainte,
Fetita noastra cea timida,
A cam ramas fara cuvinte
Si iata ca e ….emotiva!
A tot povestit de ea
Si de dragii ei colegi,
Chiar si de doamna sa
Si de scoala unde mergi.
La Dimitrie Sturdza ea invata,
Se trezeste dis-de-dimineata
Responsabila, constiincioasa,
Ingrijita si frumoasa,
Vesela si vorbareata
Cu oricine-i da povata.
Este aici in fata dumneavoastra,
Copilul anului ea se numeste,
Manole Madalina a voastra,
Ce din suflet va multumeste!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul