Parca ieri ma duse mama
DE manuta-n gradinita
Hai Costelus , ma-ndeamna,
Asaza-te la o masuta!
Vremea trece asa de iute,
Nici nu stiu cand ispravii
Va spun drept, imi vine a plange
Ca de-acum nu voi mai fi,
Cu colegii mei de grupa!
Insa drumurile noastre poate
S-or intalni vreodata
Si vom reveni la tine
Gradinita minunata!

Parca ieri ma duse mama
DE manuta-n gradinita
Hai Costelus , ma-ndeamna,
Asaza-te la o masuta!
Vremea trece asa de iute,
Nici nu stiu cand ispravii
Va spun drept, imi vine a plange
Ca de-acum nu voi mai fi,
Cu colegii mei de grupa!
Insa drumurile noastre poate
S-or intalni vreodata
Si vom reveni la tine
Gradinita minunata!

Gustare-n geanta, nu-mi mai pun
Am multe griji ce sunt mai mari.
In ghiozdan voi avea de-acum,
Creion, stilou si-abecedar.
Eu Giovanni, va promit,
Ca la scoala de-acum,
Nu voi fi deloc timid,
Voi merge pe drumul bun!
Si la gradi-n locul meu,
Il las pe fratiorul meu!

Si eu am de spus ceva
Numele meu e Diana.
Sunt o fetita mititica
Dar o sa cresc eu maricica.
Pot si acum treaba sa fac
Mamei sa ii fiu pe plac
Pentru ca eu mult o iubesc
Si nu vreau sa o necajesc.

Langa un lac au stat
Animalele la sfat
Ele-n apa se priveau
Si despre mine vorbeau.
Mihai Vlad a crescut
Baiat mare s-a facut.
El in clasa 0 trece,
Si Matei la gradi merge!

Sunt fan minioni
Si pot sa va uimesc
Ce multe lucruri stiu sa povestesc.
In mana mea micuta
Creionul se transforma dintr-o data
Intr-o bagheta fermecata!
Sunt fata mamei dragalasa,
Si doamna-mi spune adesea
Ca sunt un pic poznasa.
Nu ma priviti cu semne de intrebare
Raema a crescut, merge in grupa pregatitoare!

Dragi spectatori, sa ma prezint,
Sunt David cel dragalas
Pus mereu pe glume
Si-un mare poznas.
DE vreti sa aflati un lucru cat de mic
Il stie baiatul, pe loc vi-l explic.
Am insa un motiv de-ngrijorare
Uneori sunt vorbaret tare.
Nu prea stiu daca e rau sau bine
Voi ce aveti de zis,
Sunteti de-acord cu mine?
Nu ma priviti mirati, sunt deja mare
La anul merg la scoala
In grupa pregatitoare.

Sunt printesa casei,
Fetita dragalasa
Ca doar una sunt
Si mama-i bucuroasa!
Sunt Miruna, o fetita mica
Si harnica, precum o furnica.
Mi-a placut sa-nvat de toate
Am mai gresit, tot ce se poate.
Ma uit la anii ce-au trecut,
Ma mir ce mare am crescut.
Demult eram o copilita,
Veneam in zori la gradinita.

Voi de mine ati auzit?
Eu sunt papusica grupei.
Toti colegii ma iubesc.
Sunt Irina cea draguta,
Si pe loc iti povestesc.
Cand am veit la gradinita
Eram o mica copilita.
Azi ma vedeti, sunt o fetita
Aproape o scolarita.
Eram atat, de-o schioapa
Cand poarta s-a deschis
Si-n bratele de mama,
Educatoarea m-a cuprins.
Trei ani de joc trecura,
De cant, deghidusii
DE-acum m-asteapta scoala
Si scolarita voi fi!

Sunt Sabina cea mare,
Frumoasa si talentata,
Sunt balerina care,
Nu greseste nicodata!
Mami e mandra de mine
Si ma iubeste mult
Eu nu o fac de rusine,
Caci imi place s-o ascult!
La gradinita, mereu am invatat
Si la toate concursurile am participat.
Dar iata ca gradi s-a terminat
Si o alta treapta am urcat.
Sunt de-acum o scolarita
Cu ghiozdan si cu rochita!

Sunt fan Hary Potter
Si pot sa va uimesc,
Ce multe lucruri
Stiu sa povestesc.
Sunt baietelul mamei dragalas
Si doamna-mi spune adesea
Ca sunt un ingeras.
O cred, desi e foarte adevarat,
CA uneori sunt cam distrat!
Nu ma priviti cu semne de-ntrebare
Antonio sunt, o spun cu glas tare!
Inca putin si gradinita va fi gata
Plec la scoala, sunt hotarat
Nu vreau sa fac aici si armata!

Sa va spun drept
La gradinita este bine
Dar si mai bine e acasa la mine!
Ultima ajung mereu la gradinita,
Ma asez la masa langa o fetita.
Cat e ceasul, doamna?
Mereu o intreb,
Can vine a mea mama?
Acasa sa plec?
Timpul trece, sora a venit
Hai acasa, Teodoro draga,
Iar eu hotarata..
Mai stau un pic.
De-acum la scoala, iata voi pleca,
Si voi sta in banca, cu colega mea!

A venit si randul meu
Sa va povestesc nu-i greu
Cate-mi vin in minte acum
Nici n-am timp ca sa va spun!
Sa ma prezint, zic eu
Sunt Sebi, dar nu cel rau!
Sunt Sebica, cel frumos
Ingrijit si aratos,
Sunt cuminte, prietenos,
Nu dau mancarea pe jos.
Am o mica surioara
Care invata sa mearga,
Eu ii spun ca merg la scoala,
Ea ma plange o zi-ntreaga.
Gata e si grupa mare
Plec de-acum voios, voinic
Catre scoala mea in care,
Voi mai creste cate un pic.

De dimineaţã şi pânã la plecare
E lucru mare dacã deschid guriţa
Aşa, din întâmplare
Sau când mã roagã doamna educatoare.
Dacã sunt lãsat , stau numai la mãsuţe
Şi construiesc într-una roboţi şi maşinuţe.
Sunt un copil cuminte, harnic şi istet
Dar doamna educatoare
Mã vrea mai vorbãreţ!

Cat ma vedeti de mica,
Sunt harnicuta foc,
Eu toata ziua nu ostenesc de loc.
Cu mana mea micuta,
Mereu eu desenez
Si fara indoiala,
Denisa ma semnez.

Am tot stat si ascultat
Si m-am gandit c- ar fi pacat
Ca nu ma simt in largul meu,
Daca n-am sa va spun ceva si eu.
Am un fratior, mult mai marisor,
Il iubesc mult. Dar nu-mi place sa-i spun.
Vin la gradinita, toata ziulica
Si la plecare, m-asteapta mamica.
Sunt o talentata, dar nu prea am curaj,
Ma voi schimba pe data, in al scolii voiaj.
Acum gradinita iata s-ancheiat,
Eu am avut aici multe de-nvatat!

Sunt Bianca, iata am crescut
Si in grupa 0, acum am trecut.
Mai am o sora, putin mai mica
Ce inca mai merge la gradinita.
Eu plec la scoala, de-acum
Sa-nvat, sa scad si sa adun,
Sa citesc, sa scriu, sa povestesc,
Surorii mele ce-o iubesc!

La Benten mi-e gandul
Si, iata, mi-a venit randul.
EDI,sunt, un baiat mare
Si nu am asemanare.
Sunt frumos, istet
Si tare descurcaret.
Mami si bunica
Tare ma iubesc
Si mult , ele, ma pretuiesc.
Astazi din pacate,
Dau ultima fila din carte
Ca gradinita s-a-ncheiat
Si la scoala am plecat!

Doriti sa ma prezint?
Nu cred ca este cazul
Dar unii ma cunosc destul de bine.
3 ani de zile, toata ziulica
M-am lasat adus de mama si bunica
Sunt Toni, un baiat istet,
Sunt politicos si foarte vorbaret.
La gradinita tare mi-a placut,
De-acum merg la scoala,
Baiatul a crescut.
La revedere, dragii mei colegi,
Doamna educatoare, pe loc va-mbratisez!

In toamna aici eu am venit,
Cu mami de manuta
Si doamna noastra m-a iubit,
Din prima zi de gradinita.
Imi place mult sa colorez,
Dar sunt cam agitata,
Nu am rabdare sa lucrez,
Sa rezolv sarcina data.
Dar eu promit solemn, de –acum
Doamnei, mamei si bunicii
Ma voi indrepta pe drumul bun
Si voi renunta la capricii.
La revedere, draga gradinita,
Eu sunt Melissa, o scumpa fetita!

Surioara mea cea draga,
Multe m-a invatat,
Insa doamna mea educatoare,
Mereu m-a indrumat.
M-a invatat cum sa ma port
Si m-a sfatuit mereu.
Ma iubeste c-o ascult
Si o ajuta la greu.
Sunt harnicuta doamnei,
Asa mi se spune,
Sunt Alina mamei
Si fac numai fapte bune,
Iar la scoala, cand ajung,
Nicicand n-am sa ma schimb,
Voi ramane un copil bun,
Pe cuvant, va promit!

Mic , voinic si frumusel,
Uitati-va bine la mine,
Parca as fi Spiderman,
Ce salveaza-ntreaga lume.

Insa lupta s-a-ncheiat,
Gradinita a luat sfarsit,
Eu la scoala am plecat,
Andrei sunt si-s fericit!

Dragi colegi, eu va salut
Am crescut, sunt mare
Eu la gradi am avut,
O frumoasa educatoare.
Gradinita pentru mine
Astazi s-a incheiat
Te salut si pe tine
Palat minunat!
Eu sunt Denisa cea mica,
Sunt firava si gingasa,
Sunt o mica fetita
Si un pic poznasa!

Eu si fratiorul meu,
Suntem de nedespartit,
El  ma-nvata tot mereu,
Despre scris si socotit.
Si ma pregatesc de scoala,
Fiindc-a noastra, draga, doamna,
Ne tot spune de o vreme,
Ca-n curand vom avea teme.
Deci se pare, ca de-acum,
Joaca s-a cam terminat,
Dar acesta-i lucru bun,
Trecem toti la invatat!
Dar stati sa va explic,
Inca nu am terminat
Alexandra sunt, va zic
O printesa din palat!

Alex sau Alexandru
Cum va place sa imi spuneti,
Eu snt un baietandru,
Pe care nadejde puneti!
Tot ce spune doamna,
Ma grabesc sa fac,
O ajut si pe mama,
Cand trec al casei prag.
Imi place gradinita,
Imi place sa ma joc,
Voi iubi si scoala,
Voi sti sa ma comport!
Tututror de-aici
Astazi, va promit,
Am fost doar un pici,
Scolar am devenit!

Cand am venit la inceput
Eram Iulica cea mica
Si langa voi ,aici la gradinita
Frumos si mare am crescut.
Acum sunt Iulica cea frumoasa
Cea linistita si gingasa.
Imi amintesc cu drag, eram o copilita
Veneam în zori la grãdinţã
Dar m-am simţit atât de bine,
N-am fãcut-o pe mama de ruşine!
Şi mi-a plãcut sã-nvãţ de toate
Am mai greşit, tot ce se poate!
Dar cel mai mult mi-a placut
Sa invat si sa ascult!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul