Pe carari de viata
                   de Cerbu Andreea Gabriela
                       (Pentru Iuliana -Parascheva)

Ai fost mica, strengarita
Doar un bebelus erai
Ai trezit in a mea fiinta
Iubirea rupta din rai.

Ai venit in asta lume
Intr-o sfanta zi de vara
Si de-atunci iti spun pe nume.
Minunatie de strengara!

Cu manuta ta cea mica
Bland si cald mi-ai aratat
Ce inseamna sa fiu mamica
Cand cu ea m-ai mangaiat!

Si un an cand ai implinit
Abia invatai sa mergi
Multe tu mi-ai daruit
Si multe voi tu sa culegi!

La doi ani erai mai mare
La gradinita tu mergeai
Ai sarbatorit cu d-na educatoare
Si cu colegii ce-i aveai.

Cand trei ani tu ai facut
Prescolar in regula ai devenit
Cu copiii ai petrecut
Si multe cadouri ai prmit!

La patru ani, iubita mea,
Cu surioara ai sarbatorit
Voi sunteti pe lumea aceasta
Comori de nepretuit.

Astazi , iar e ziua ta
Si implinesti cinci ani
Sa ai mereu in viata ta
Prieteni, nu dusmani!

Sa implinesti tot ce-ti doresti
Si viata sa-ti surada
Sa traiesti ca in povesti
Mami, de tine sa fie mandra!

Ti-as face multe urari
Nicicand nu as termina
Nu sunt cuvinte , nici cantari
Sa imi exprim iubirea!

Sa fiu pe scurt, eu iti doresc,
Un sincer La multi ani!
Sa stii mereu ca te iubesc
Acum si peste zeci de ani!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul