SERBARE 8 MARTIE


                   Pentru ca Ziua Mamei este unica, ea trebuie sa fie foarte speciala. In fata provocarii in a-i alege un dar sau un martisor frumos, aceasta serbare poate deveni cadoul ideal.

Un copil: Mamă, azi e sărbătoarea
Dulcelui tău nume!
Ce-aş putea să-ţi dau eu oare
Mai frumos pe lume?
Ce-aş putea să-ti dau eu ţie
Mama mea iubită,
În această sărbătoare
Cea mai fericită?
Pentru această sărbătoare
Iată, mamă dragă,
Un sărut curat şi-o floare
Cu iubirea-ntreagă!

Un copil: Despre mame şi copii
S-au scris multe poezii,
Cum că mama e anume
Cea mai scumpă de pe lume.
E un lucru adevărat,
Fiindcă viaţă ea mi-a dat
Şi din sufletu-i bogat
Pic cu pic mi-a strecurat:
Încredere, curaj, speranţă,
Că voi reuşi în viaţă.

Un copil: Ochii tăi sunt viorele,
Părul negru, mătăsos,
Ciripit de păsărele
Este glasul tău duios.
Mâinile-ţi muncesc şi-alină,
Pentru mine se trudesc;
- Mamă, harnică albină,
Fruntea mea ţi se înclină,
Mamă dragă, te iubesc!

Un copil: E ziua ta, mămico,
Şi vreau să-ţi dăruiesc
O gingaşă floare
Să-ţi spun că te iubesc!
Ştiu că greşesc adesea,
Te rog, deci, să mă ierţi!
Dar îţi promit, mămico,
Să fiu cum tu aştepţi!
Mulţi ani, mereu cu soare,
Astăzi îţi mai doresc!
Şi îţi mai spun o dată:
Măicuţă, te iubesc.

Un copil: La mulţi ani, iubită mamă!
Îţi doresc cu drag şi eu,
Multe zile fericite
Să-ţi dea bunul Dumnezeu!
Sănătoasă fii întruna,
De necaz, de griji, ferită!
Şi-n suflet, în orice vreme,
Să te simţi tot mulţumită.
Ce poţi s-aştepţi de la mine?
Iată, îţi făgăduiesc:
Prin purtare şi silinţă
Mereu să te mulţumesc.

Un copil: Multe mame sunt pe lume;
Multe mame sunt;
Dar iubirea mamei mele
Mă-ncălzeşte-n vremuri grele.
De la ea ştiu tot ce ştiu
Ea mi-arată cum să fiu,
Cum să merg, cum să vorbesc,
Drum în viaţă să-mi croiesc.
Sărut-mâna, mamă bună.
Rog şi floarea să îţi spună
Cât îmi eşti mie de dragă !

Un copil: Astăzi este ziua mamei!
Zi frumoasă ca şi ea.
Toate florile din lume
Ţi le-aş da, măicuţa mea!
Grijulie şi duioasă,
Nu mă laşi să simt ce-i greu.
Şi zâmbeşti mereu voioasă,
Eşti tot timpu-n jurul meu.
Tu mă-nveţi, măicuţă scumpă,
Munca să îmi fie dragă.
Şi la toate, sfaturi bune,
Îmi dai pentr-o viaţă-ntreagă.
Vreau ca ziua ta să fie
Zi senină şi-nsorită.
Şi-aş mai vrea, iubită mamă,
Să ai o viaţă fericită!


Un copil: Ca harnica albină
Aşa e mama mea
Ea are ochii gingaşi
Şi mâini de catifea.
Mămico dragă, te iubesc
Iar azi, de ziua ta,
Mulţi ani din suflet îţi doresc
Şi spor în munca ta.

Un copil: Mama mea
Nopţile le-ai făcut zile
Să mă poţi creşte pe mine
Mic eram, ne-ajutorat,
Să merg, tu m-ai învăţat.
Azi de ziua ta mămică
O să-ţi dau o floricică.
Pe petale-i scris aşa:
Te iubesc mămica mea.

Un copil: Mama scutură prin casă,
Mătură, aşează, coase,
Pentru mama toate-acestea
Sunt cu toate, mari foloase.
Seara, cade ca o piatră,
Nici mâncare nu mai vrea,
Somnul vine ca un fluviu
Şi pe apa lui o ia.
În orice zi îi ninge-n păr întruna
O fulguială care-o tot albeşte
Şi nicio vară, cât ar fi de caldă,
Zăpada asta nu i-o mai topeşte.
De când o stiu se culcă cea din urmă,
Găteşte, spală, sau ţesând lumină,
Apucă-ncet de câte-o rază luna
Şi o deşiră până ce-o termină.

Un copil: Măicuţa mea iubită
Tu eşti ce am mai scump,
Tu eşti lumina zilei
Şi floarea pe pământ.
La mulţi ani iubită mamă!
Cum aş putea să-ţi mulţumesc
Pentru iubirea fără seamăn
Şi pentru că mă îngrijeşti?

Un copil: Nu am bani, nici giuvaeruri
Să-ţi ofer de ziua ta,
Dar mă rog acum, din ceruri
Dumnezeu să-ţi poată da
Cu-a Lui mare bunătate
Viaţă lungă, sănătate,
Zile multe şi senine
Să mă poţi creşte pe mine.
Să mă creşti frumos şi mare,
S-am în viaţă numai soare,
Să am zile fericite
Şi visele ocrotite,
Să cresc mare şi voinic,
Să n-am teamă de nimic.

Un copil: Nici în lume, nici sub soare
Mama n-are-asemănare.
Viaţa şi-ar da pentru mine
Doar să vadă că mi-e bine
Ca o zâna mă-ngrijrşte
Şi de rele mă păzeşte.
Măicuţa mea cea dragă,
Te-oi iubi o viaţă-ntreagă.

Un copil: Când ochii am deschis pe lume,
Erai măicuţă lângă mine,
Pe braţe tu mă legănai,
Mă mângâiai, mă sărutai.
Când am crescut mai măricel
Şi am păşit încetinel,
Primul cuvânt ce l-am rostit
A fost ,,MAMA”, negreşit.
Şi azi când este ziua ta,
Îţi dau în dar inima mea,
Iar pe mâna ce m-a crescut mare
Îţi dau o dulce sărutare.

Un copil: La mulţi ani, iubită mamă!
Îti urez cu drag şi eu
Multe zile fericite
Să-ţi dea bunul Dumnezeu
Sănătoasă fii într-una,
De necaz, de griji ferită
Şi-ntre noi în orice vreme
Să te simti tot mulţumită.
Ce poţi s-astepţi de la mine?
Iată, îti făgăduiesc:
Prin purtare şi silinţă
Mereu să te mulţumesc!

Un copil: Mama ne învaţă
Şi ne dă dulce povaţă
Să fim harnici, iubitori
Să fim cuminţi, silitori.
Mama ne-nvaţă
Tot ce-i bine-n viaţă
Orice supărare
Cine-o şterge oare?
Când mama îmi zâmbeşte
Simt că-mi înfloreşte
În suflet un câmp cu maci.


Un copil: E frumoasă mama mea
Ca o zână, ca o stea,
Gospodină ca furnica
Tare-i harnică mămica.
Azi e zi de sărbătoare
Vreau să-i dăruiesc o floare
Şi să-i spun că o iubesc
Să mă ierte când greşesc.

Un copil: Te port în suflet,
Cu privirea-ţi dulce,
Căci ochii tăi m-or urmări
Oriunde paşii mă vor duce...
În minte eu te port mereu,
Tu, floare a sufletului meu,
La sânu-ţi dulce m-ai crescut cu drag.
Cu zâmbetul tău sfânt,
M-aştepţi mereu în prag.....

Un copil: Printre pete de zăpadă
Am găsit un ghiocel.
M-am gândit să-l dăruiesc
Mamei, fiindcă o iubesc.
Dar mai caut, ici prin nea,
Fir plăpând de viorea
Şi pentru bunica mea.
Bunicuţa mea,
Anii au trecut;
Părul ţi-e de nea
Şi noi am crescut.
Tu ne-ai legănat
Cu glasu-ţi duios,
Şi ne-ai alintat – Mulţumesc frumos.

Un copil: Mama-i îngerul meu bun,
Mă-nsoţeşte oriunde-n lume,
Mama e surâsul blând
Ce clădeşte al meu nume.
Ea mă-nvaţă tot ce-i bine,
Tot ce e curat şi sfânt,
Zile, nopţi, ea ocroteşte
Drumul meu pe-acest pământ.

Un copil: Mămica mea
Aş vrea să-ţi mulţumesc
Şi azi, în zi de sărbătoare
Un gând curat îţi dăruiesc!
Acum când am crescut mai mare,
Mă întreb adeseori:
Cum de poţi, tu mamă, oare
Să mă ierţi de atâtea ori?
Să mă ierţi când nu-s cuminte?
Să nu mă cerţi când nu prea învăţ?

Un copil: Mama mea e-o mamă bună
Inima ei tot adună
Griji, nevoi şi gânduri multe
Şi nu are cin’ s-o asculte!
Însă eu când o să cresc,
O să-i arăt cât o iubesc.
Voi avea grijă de ea,
Sărăcuţa, mama mea!

Toţii copiii: Azi cu toţii ne-am adunat,
Şi pe mame le-am serbat
Cu capul plecat ne rugăm:
Rugă spre cer înălţăm:
Domnul să le ocrotească
De rele să le ferească
Sănătate să le dea,
Să ne poată îndruma.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul