Pentru taticul meu, Miron Constantin....La multi ani!

Cerbu Andreea Gabriela
Dragul meu tata sa stii...

De Cerbu Andreea Gabriela(pentru ziua de nastere a tatalui meu)
Stim ca nu suntem cu tine,
In aceasta importanta zi,
Insa noi te rugam fierbinte,
Sa te imaginezi langa copii.

Scumpa noastra mamica,
Mereu ne-a invatat...
Sa traim o iubire launtrica,
Pentru cei ce dragoste ne-au aratat.

In fiecare clipa si-n fiecare ceas,
Noi stim , iubite tata,
Ca ne calauzesti pas cu pas
Si ne sfatuiesti in orice fapta.

Iti multumim ca ne-ai crescut,
Ne-ai invatat ce e familia.
Un bun exemplu am avut,
Iubirea ta pentru mamica.

Iti multumim din nou si azi...
Nora, ginere, copii si scumpi nepoti,
Te incurajam ca sa nu cazi,
Sa lupti mereu, sa nu zici ca nu poti!

Asa cum tu ne-ai dat putere,
Cand ne aflam intr-un rastimp.
Asa eu iti alung orice durere,
De ziua ta, in al primaverii anotimp.

Si iti spun din sufletul meu mare,
Un sincer si calduros "La multi ani!"
Iti trimit si o imbratisare,
Azi, cand implinesti cincizeci si opt de ani!!!!



Te iubesc, taticule!!! LA MULTI ANI!!!27.03.2015

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul