Binele sau Răul?
     
               Îmi căutam și îmi doream doar liniștea și căldura sufletească pe care nu o cunoșteam.
Îmi oferea vise, speranțe,dar erau iluzii moarte,scopuri imposibil de atins.
aveam nevoie de siguranță,de certitudine,de fapte nu de vorbe!
A apărut,am primit ce doream. Însă,ca să ajung aici am dus o luptă continuă cu Binele și Răul din societatea de astăzi,dar în primul rând cu Binele și Răul care se confruntau înlăuntrul meu.
De ce trebuie sa învingi Răul ca să ajungi la Bine?Oare Binele care îl avem nu e destul de Bine pentru că încă nu am cunoscut Răul?
De ce nu ne mulțumim cu ce avem?
De ce vrem mai mult?
E normal, societatea ne obligă,lipsurile și nevoile cu care ne înfruntăm zi de zi,toate ne conduc spre calea Răului.
Vrem mai mult și tot mai mult!
Oare, dacă toți am cunoaște doar Binele,ca în perioada când Eva nu a cunoscut fructul oprit și nici nu căzuse încă în păcat (reiau) Dacă toți am cunoaște doar Binele,oare nu am fi curioși cum ar fi altfel?
De ce e totul bine?Ne-am pune un semn de întrebare. Însă omul a cunoscut și Binele și Răul,cu alte cuvinte,iar Iadul și Raiul sunt pe Pământ.Ai greșit,aici plătești; Varianta negativă,nu există pentru că nici oameni care nu greșesc nu sunt.
Dumnezeu nu ne face să greșim,El ne pune la încercare.
Daca știi să înveți din greșeli și te căiești, Binele nu va mai fi un vis și nici o iluzie,tu vei fi Binele!
Eu am greșit,deși nu tot timpul am reușit să învăț din greșeli,am pus ceva deoparte!Am descoperit o fărâmă din Binele care se afla în mine și astfel m-am decsoperit pe mine!
Am căzut,m-am ridicat,dar nu am învins... încă!
In schimb am realizat că sufletul omului e captiv al războiului dintre Bine și Rău.Dar ca în orice război, totul este permis.Fiecare luptă cu arma lui.
Sufletul e străpuns de o fărâmă de  Iubire.E Bine sau Rău?Iubirea doare!E bine sau Rău?Ura și mai ales Răzbunarea oferă satisfacție, împlinire.E bine sau Rău?
Care credeți că e arma fiecăruia?Cu ce se luptă Binele?Cu ce se luptă Răul?
O povestioară îmi cutreieră mintea.
În munți,un vânător e dascal pentru discipolul său.
Își pune ținta,trage, ochește,deci nimerește!Are ochii deschiși,știe ce vrea,astfel își atinge țelul!
Discipolul închide ochii, încearcă să pună ținta,trage, nimerește? Bineînțeles că nu!!Pentru că pe drumul vieții,trebuie să ai mereu ochii deschiși, să știi ce vrei, așa vei reuși să îți atingi țelul.
Dar,când ești ghidat și te supui,faci ceea ce ți se spune sau ți se ordonă,ori mai rău,te lași împins de la spate,te pierzi și schimbi traiectoria puștii (îți schimbi destinul)
In schema de mai sus,cuvintele se bat cap in cap,nu mai zic de sentimente.
De ce Răzbunare și Satisfacție și nu Iubire și Suferință?
De ce să ne sacrificăm toată viața pentru o clipă?
Răzbunarea e o împlinire și o satisfacție de moment.
Iubirea e o suferință de moment,dar rezistă toată viața,e un sentiment pur și curat!
Ura nu poate aduce liniștea și căldura sufletească de care avem nevoie fiecare!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul