Sentimente fericite
                     de Cerbu Andreea Gabriela

Zambet cald,om elegant,
Prietenos si galant,
Grijuliu si iubitor,
Responsabil,muncitor,
Vesel si plin de viata,
Calator cu marea-n fata...
Langa mine te-ai oprit,
Mi-ai dat mana fericit
Si m-ai facut a ta sotie
Acum si pe vesnicie!

Am invatat ce e iubirea
Si ce-nseamna o familie,
Am cunoscut si fericirea
Si asta,datorita tie!
Ca bine ne mai completam
Si facem planuri amandoi
Cand cu fetele noastre stam
Si simtim ca exista "noi"!



Ma sustii,ma-ncurajezi
Imi esti alaturi mereu,
Cand ma pierd,tu ma ghidezi
Ma-ntorci spre bunul Dumnezeu!
Stii cand am nevoie de tine
Si atunci esti langa mine.
Nu trece zi sau noapte,
Fara ca tu sa nu-mi fii aproape.
Nu trece noapte sau zi,
Fara ca tu sa nu ma sustii!

Asa am invatat sa fim
Si frumos sa ne iubim
Sa fim parinti adevarati
Cu copii binecuvantati!
Multumesc pentru ce esti
Si pentru tot ce daruiesti!

Iar astazi,de ziua ta,
Am simtit sa-ti scriu ceva
Din suflet cald eu sa-ti compun
Si gandurile sa mi le-adun.
Sa-ti spun un altfel La multi ani
Acum si peste multi,multi ani!
Cand mos si baba noi vom fi
Si ne vor vizita ai nostri copii
Cand nepoteii vor zburda
Iar noi cu drag vom lacrima!

Ce sa-ti mai spun..cam asta-i tot
La multi ani,dragul meu sot!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul