SERBARE MARTIE 2017



 ROBERT : Mamico, de ce ti-au iesit atatea fire albe-n par?
GEORGIANA : Din cauza supararilor pe care mi le-ai facut tu!
ROBERT : Sarmana bunica…Inseamna ca ai necajit-o foarte mult!

Melodie ….cu miscare..voie buna….Infloresc gradinile

EU
In TARA MINUNILOR
Noi astazi am pasit,
Sa le uram mamicilor,
Multi ani si bun venit!

ROBERT
Mamă, azi e sărbătoarea
Dulcelui tău nume!
Ce-aş putea să-ţi dau eu oare
Mai frumos pe lume?
Ce-aş putea să-ti dau eu ţie
Mama mea iubită,
În această sărbătoare
Cea mai fericită?
Pentru această sărbătoare
Iată, mamă dragă,
Un sărut curat şi-o floare
Cu iubirea-ntreagă!

ALEX
Despre mame şi copii
S-au scris multe poezii,
Cum că mama e anume
Cea mai scumpă de pe lume.
E un lucru adevărat,
Fiindcă viaţă ea mi-a dat
Şi din sufletu-i bogat
Pic cu pic mi-a strecurat:
Încredere, curaj, speranţă,
Ca sa reusesc în viaţă.

GEORGIANA+MARIA
Uite, maicuta buna,
A mai trecut un timp...
Si-a voastra zi senina
Din nou ne-a reunit!
In versuri si in cantec
Vom spune despre tine
Mamica noastra iubita,
Tot ce se poate spune!
Cele mai dulci cuvinte
Am vrea sa le auzi
Si melodii frumoase
Iti vom canta, s-asculti!

CANTEC Mami , te ador!!!

GIANI
Sub fereastra casei mele
Vin si trec atatia pasi
Dar eu stiu cand trece mama,
Mersul ei e mai gingas.
Glasul ei rasuna dulce
Eu, un cantec il socot.
Cand ma strange-n brate, mama
Eu ma fac micut de tot!

BIANCA
Sunt o fata frumusica
Te iubesc. Draga mamica
Astazi de ziua ta
Ghiocei in dar ti-oi da
Si pentru ca sunt mai mica
Te sarut, draga mamica
Pe frunte si pe obraz
Sa-ti alung orice necaz.

CAntec Are mama o fetita frumusica foc

ALEXANDRU
Mama draga si frumoasa
Pntru mine esti o zana
Ce-aduci fericirea-n casa
Bunatate si lumina
Mama, azi de ziua ta
Eu, iubitul tau baiat
Iti dau soarele, luna si o stea
Si-un sarut de neuitat!

RAYAN
Ochi tai sunt viorele,
Parul negru, matasos
Ciripit de pasarele
Este glasul tau duios.
Mainile-ti muncesc si alina,
Pentru mine se trudesc;
-Mama, harnica albino,
Fruntea mea ti se inclina,
Mama draga, te iubesc!

ANASTASIA
Mama mea e frumusica
Si duioasa si-o ascult
Cand o chem ii spun mamica
Si-o iubesc nespus de mult!
Ea imi da si mangaiere
Si sirop, ca sa ma fac
Sanatoasa si indata
Fug durerile de cap.
Nu e boala sa nu stie
s-o aline, cat de grea!
La multi ani, mamica draga
Iti urez de ziua ta!

DARIANA
Azi parca esti mai mititica
Si riduri ai pe-a ta manuta.
Cu toate astea te iubesc
Parca mai mult, draga maicuta!

JAMIE
De ziua ta, noi fii tai maicuta
De pe intreg pamantul de comori
Ti-aducem ani, urandu-ti fericire
Si cantecele noastre-n loc de flori!

Melodie  Cantecul acesta delicat

BOGHIANU
Mama mea,
Noptile le-ai facut zile
Sa ma poti creste pe mine
Mice ram, ne-ajutorat
Sa merg, tu m-ai invatat.
Azi de ziua ta mamica
O sa-ti dau o floricica.
Pe petale-I scris asa
Te iubesc, mamica mea!

ERIC
Maicuta mea iubita
Tu esti ce am mai scump
Tu esti lumina zilei
Si floarea pe pamant.
La multi ani, iubita mama!
Cum as putea sa-ti multumesc
Pentru iubirea fara seaman
Si pentru ca ma ingrijesti?

MATEI
Pentru ziua ta, mamico
Ti-am adus un ghiocel
Cat de mic, il vezi, cuprinde
Toata primavera in el.
Dar tu dragostea s-o simti
Cum in inimioara creste
Langa ghiocel, te rog
Si-un sarut acum primeste!

Cantec O zis mama ca mi-o da!!


A DOUA PARTE

EU
E ziua tuturor mamicilor din lume
Si din suflet vem sa va uram
Chiar nu conteaza in ce limba anume
Dorinta noastra este, sa va bucuram!

Toata pentru baieti
Spaniola
1.Boghianu
2.Rayan
3.Matei

Franceza
1.Eric
2.Alex
3.Giani

Italiana
1.Jamie
2.Robert
3.Alexandru

Toata pentru fete

Anastasia cu batic in cap pe melodia Of, of
Maria, Georgiana, Bianca, Dariana trebaluiesc

Maria, Dariana , Bianca
Mama spala rufe, coase
Matura si spala vase
O ajut si eu cum pot:
Curat mere fac compot.

Georgiana
Cand tai morcov pentru supa
Mama pe furis ma pupa
Eu ma fac ca nici nu-mi pasa
Si sterg praful tot din casa
Dar asa dupa-un minut
Ma duc si eu si-o sarut!!

Anastasia mama
Cand ai patru gospodine
Merge treaba tare bine!!

A TREIA PARTE

Parada costumelor reciclate pe mel Skidamarink, cu insusirile mamelor

T –ERIC –TANDRA
E – BOGHIANU -ENIGAMTICA
I – BIANCA - IUBITOARE
U- RAYAN-UIMITOARE
B – ROBERT –BLANDA
E- ALEX-ELEGANTA
S- GIANI - SUFLETISTA
C – MATEI - CURAJOASA
M –ALEXANDRU - MINUNATA
A-ANASTASIA- AMBITIOASA
M-MARIA - MAGICA
A- GEORGIANA-ADORABILA
 , Jamie
!!1Dariana

TE IUBESC, MAMA! Mesajul

Momentul baietilor
Jos palaria pentru femei

La final
O dulce si duioasa mama ….fiecare copil isi invita mama la dans!

Toti
Mamelor de aici din sala
Noi pe toate va iubim
Si-n aceasta zi frumoasa
Sanatate, va dorim!!!








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul